תנאי שימוש לשימוש באתר

כללי

  1. ברוכים הבאים לאתר המנוהל LandWisely Ltd (2023) (להלן: “החברה”), landwisely.com או landwisely.co.il או לנדווייזלי (להלן: “האתר”).
  2. כל משתמש באתר ובשירותיו, בין במישרין ובין בעקיפין, כפוף לתנאי השימוש המתוארים להלן (להלן: “תנאי השימוש”).
  3. תנאי השימוש באתר המתוארים כאן כפופים לשינויים בכל עת וללא הודעה מוקדמת, ותנאי השימוש המתוקנים נכנסים לתוקף מיד עם פרסומם באינטרנט.
  4. תנאי השימוש נכתבים בלשון זכר מטעמי נוחות, אך הם חלים על כל משתמש.
  5. משתמשים המפרים את תנאי השימוש כפופים להשעיה, חסימה ופעולות משפטיות או לא משפטיות אחרות מצד הנהלת האתר.
  6. הגלישה באתר וכל שימוש ישיר או עקיף בתכניו או בשרותיו נעשית בכפוף לקבלתך את תנאי שימוש אלו והתחייבותך לפעול בהתאם להם.
  7. אם אינך מקבל את תנאי השימוש עלייך להפסיק לאלתר את השימוש באתר.

הגבלת אחריותה של החברה לגבי השימוש בשירותי האתר

  1. שירותי האתר והנתונים המצויים בו (יחד, “שירותי האתר” או “הנתונים”) ניתנים “כפי שהם” AS IS ו”ללא אחריות”; NO WARRANTY, החברה אינה אחראית לדיוק המידע ולכל אי דיוקים או שגיאות שעלולים להופיע בתוכו.
  2. מבלי להגביל את האמור לעיל, בהסכמתך לתנאי שימוש אלה, אתה מאשר שנתוני האתר עשויים לכלול אי דיוקים ופגמים מכל סוג, לרבות טעויות בהעברת מידע, עיבוד נתונים והצגה.
  3. אתה, המשתמש, אחראי לוודא שהמידע מדויק ואיכותי. אתה יכול לעשות זאת, בין היתר, על ידי השוואת המידע לנתונים ממקורות אחרים, לרבות אלה המופיעים באתר, ועל ידי התייעצות עם אנשי מקצוע מוכרים כמו מתווכים, שמאים, עורכי דין וכו’.
  4. יובהר כי אין לבסס כל פעולה שתבצע, לרבות החלטות רכישה או מכירה, עסקאות או החלטות אחרות, על מידע הנמסר על ידי האתר או כחלק משירותיו, וכי כל פעולה שתבצע בהתבסס על הוראות האתר. הנתונים נעשים על אחריותך בלבד.
  5. למען הסר ספק, כל מידע משלים המתפרסם באתר ונשלח באמצעות רשימות תפוצה עשוי להכיל שגיאות ולהיות לא מעודכן.
  6. למען הסר ספקות, ליקויים וחוסר עדכניות יכולים לחול על כל מידע נוסף המתפרסם באינטרנט ונשלח באמצעות רשימות תפוצה, לרבות אנטנות סלולריות, מוסדות חינוך וכדומה.
  7. הימצאות מאמרים ו/או פרסומות באתר, כמו גם מסירת פרטי התקשרות לכל גורם, לרבות חברות חיצוניות, מוכרי דירות, מתווכים, יועצים ובעלי מקצוע, אינם מהווים המלצה, חסות או עידוד של משתמש לכל מעורבות עסקית או אחרת מצד האתר.
  8. החברה אינה נושאת באחריות כלשהי לפרסומים אלו, לרבות חוקיותם, עדכניותם או נכונותם, ואתה מוותר על כל טענה כלפי החברה בגין כל נזק שייגרם לך או לצד שלישי כתוצאה מכל אינטראקציה עם אלה. צד שלישי.
  9. כמו כן, האתר מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם קשורים למשרד, והחברה אינה אחראית למידע באתרים אלו.
  10. בקבלת תנאי שימוש אלה, הנך מסיר מהחברה, או מכל גורם הפועל מטעמה, כל אחריות לכל ליקוי בשירותי האתר וכן כל נזק ישיר או עקיף שייגרם לך או לצד שלישי כתוצאה מכך שימוש באתר ובשירותים הניתנים בו.

קניין רוחני והשימוש בשירותי האתר

  1. זכויות היוצרים והקניין הרוחני של מכלול התוכן שבאתר (כולל עיצובו הגראפי, שכבות המידע על גבי המפות, הנתונים הנמצאים בו, הטקסטים, מרכיביו הצורניים והמהותיים והתוכנה) הנן של החברה באופן בלעדי, למעט היכן שמצוין במפורש אחרת.
  2. משתמשים רשאים להשתמש בשירותי האתר לדרישותיהם האישיות והפרטיות בלבד, לא למטרות עסקיות.
  3. אתה מסכים להשתמש באתר רק לגלישה שוטפת באמצעות דפדפן בצורה הוגנת ולא להשתמש במכשירים אוטומטיים או ממוחשבים כלשהם כדי לאסוף ממנו נתונים.
  4. מבלי להגביל את האמור לעיל, נאסר עליך במפורש להשתמש בכלים טכנולוגיים כמו סורקים, עכבישים, מגרדים וכו’ כדי לחלץ נתונים מהאתר.
  5. אינך רשאי לבצע כל פעולה היוצרת עומס בלתי סביר על שרתי ומערכות האתר.
  6. אין להעתיק, להעביר, להפיץ, לשדר, להציג, לשכפל, לפרסם, לשנות ו/או לאחסן את המידע המתקבל באמצעות שירותי האתר, בכל צורה שהיא ללא קבלת אישור מראש ובכתב מהחברה.
  7. אינך רשאי להשתמש בשירותי האתר שלא כדין.
  8. בעת פרסום מודעה, יתכן והחברה תספק למפרסם מספר וירטואלי שישמש למענה לשיחות נכנסות למספר שהזינו למערכת. המפרסם לא ימשיך להשתמש במספר הוירטואלי לאחר תקופת הפרסום מאחר והוא נועד לשמש רק למטרה המצוינת של קבלת שיחות. המספר הוירטואלי לא יוכל לשמש יותר את המפרסם. ללא אישור החברה, המפרסם לא יכלול את מספר הטלפון שלו במודעה.
  9. בפרסום מודעה המשתמש מצהיר כי אין בהעלאת המודעה והתוכן שבה, לרבות תמונות, משום הפרת דין או זכויות של צד שלישי, לרבות זכויות קניין רוחני, וכן הוא נותן ללנדוייזלי זכות שימוש בלתי מוגבלת, בלתי הדירה ושאינה מוגבלת בזמן בתוכן המודעה, לרבות תמונות.
  10. בפרסום מודעה, המפרסם מאשר ללנדוויזלי ולכל מי מטעמה לפנות אליו בתחום המקרקעין, לרבות מידע פרסומי ושיווקי ו/או הצעות לרכישת שירותים או מוצרים שונים, והמפרסם נותן את הסכמתו לקבלת “פרסום”. חומר” כהגדרתו בתיקון 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), 2002 – 1982 וכל הסכמה לפי חוק הגנת הפרטיות 1981 – 1981. בפרסום מודעה המפרסם מאשר ללנדוייזלי ומי מטעמה לפנות אליו בתחום הנדל”ן, לרבות מידע פרסומי ושיווקי ו/או הצעות לרכישת שירותים או מוצרים שונים וכן המפרסם נותן את הסכמתו לקבלת “דבר פרסומת” כהגדרתו בתיקון 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982 וכל הסכמה על פי חוק הגנת הפרטיות התשמ”א – 1981. המפרסם מסכים כי הוראות התוספת השישית לחוק הגנת הצרכן יחולו עליו ומדלן ומי מטעמה יהיו רשאים לפנות אליו בנושא כאמור גם אם הוא רשום במסגרת המאגר על פי חוק הגנת הצרכן.

LandWisely Listings

  1. רישומי LandWisely אינם הערכת מקרקעין שמאית, ואינם כוללים סקירה תכנונית, משפטית ואחרת או התייחסות לנתונים הספציפיים של נכס כלשהו.
  2. אין להסתמך על רישומי LandWisely לצורך ביצוע עסקאות נדל”ן, לרבות מכירה או רכישה. ביחס לכל עסקה יש לערוך בדיקה ספציפית לרבות ביחס לשווי הנכס, הזכויות בו, המצב התכנוני וכל בחינה אחרת.
  3. LandWisely לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם עקב שימוש או צריכה של מידע כלשהו של רישומי LandWisely לצורך ביצוע עסקה או בגין טענה לפגיעה בערך הנכס.
  4. רישומי LandWisely אינם מייצגים שום דמות או ייצוג רשמי של גוף רשמי, ממשלתי, עירייה, או מדינה כלשהם.
  5. השימוש או הצריכה של כל מידע רישום של Landwisely, בנוסף לאמור לעיל, הם בהתאם לתנאי השימוש הכלליים של LandWisely.

השימוש של החברה בנתונים ומדיניות הפרטיות

  1. החברה עשויה לאסוף מידע ונתונים שנצברו כתוצאה משימושך באתר, ובתוך כך מהרשמתך לאתר או הרשמתך לשירותי האתר השונים (לרבות אך לא רק הרישום, הפורום והתגובות של LandWisely) .
  2. החברה רשאית להשתמש בקובצי Cookie באתר ולאסוף מידע סטטיסטי ומפורט על פעולות המשתמשים שלה בשרתיה.
  3. כמו כן, החברה רשאית להשתמש בשירותי חברות פרסום ו/או ניתוח נתונים של צדדים שלישיים. חברות אלו מנהלות בעצמן עוגיות כדי לאסוף מידע על העדפות המשתמש. החברה אינה אחראית לניהול קבצים אלו על ידי החברות החיצוניות וניתן למנוע את יצירת הקבצים דרך הגדרות הדפדפן שלך.
  4. החברה תנהל מאגרי מידע. מאגרי המידע השמורים בחברה ינוהלו כנדרש בחוק ולמטרות המפורטות בתקנון זה.
  5. בהרשמה לאתר הנך מביע את רצונך ונותן את הסכמתך לכך ש-LandWisely ו/או מי מטעמה ישתמשו במידע, בכפוף לכל דין, לרבות שליחת מידע כללי מ-LandWisely או מלקוחותיה, לרבות עדכונים, כתבות, פרסום ו מידע שיווקי ו/או הצעות לרכישת שירותים או מוצרים שונים, באמצעות דואר אלקטרוני ו/או הודעות טקסט ו/או מערכות חיוג אוטומטיות. בשימוש באתר הנך נותן הסכמתך לתנאי השימוש והסכמתך לקבלת “פרסומת” כהגדרתה בתיקון 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב-1982 וכן הסכמה לפי חוק הגנת הפרטיות. , 1981-1981.
  6. ניתן להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה ולהפסיק לקבל הודעות דואר אלקטרוני, הודעות טקסט ומידע באמצעות מערכות חיוג אוטומטיות על ידי לחיצה על הקישור המופיע בדואר שנשלח אליכם ו/או באמצעות טופס יצירת קשר באתר או באמצעות שליחת בקשה לכתובת info@landwisely.com.
  7. מאגרי המידע ישמשו, בין היתר, ליצירת קשר איתך; להפעיל את שירותי האתר ובכך ליצור אזור אישי; לשיפור שירותי האתר והתאמתם לצרכי משתמשי האתר; התאמה אישית של מרכיבי האתר, התכנים המופיעים בו, מודעות ופרסומות לתחומי העניין והמאפיינים שלך; לספק מידע סטטיסטי אנונימי לצדדים שלישיים לרבות מפרסמים וגופים עסקיים; להעברת פרטים לצדדים שלישיים במקרה של בקשת מידע או ליצירת קשר, הכל בהתאם להוראות הדין.
  8. בקשה לקבלת מידע או ליצירת קשר מהווה מתן רשות לחברה להעביר את הפרטים לגופים הרלוונטיים לקבלת מידע או ליצירת קשר כאמור לעיל.
  9. במסגרת השירותים הניתנים באתר וכנדרש מטבעם, רשאית החברה להעביר מידע ממאגר המידע למפרסמים ו/או חברות שונות הלוקחות חלק במתן שירותים אלו, לרבות פרטי התקשרות ופרטי זיהוי אודות המשתמש. כך למשל, האתר מאפשר לקבל הצעות טלפוניות ישירות ממוכרי דירות. כאשר אתה מזין את פרטי הקשר הטלפוני שלך, אתה מאפשר לחברה להעביר את פרטי ההתקשרות שלך וחיפוש דירות לצדדים שלישיים המציעים דירות למכירה (כגון קבלנים). אתה יכול להפסיק או להפעיל מנגנון זה דרך הגדרות האזור האישי שלך או באמצעות פנייה לאתר באמצעות טופס יצירת הקשר או בכתובת info@landwisely.com.
  10. מובהר כי לאור מעורבות צדדים שלישיים, לאחר ביטול או הפעלה כאמור, ניתן ויתבצעו פניות או פניות נוספות עד לעדכון הביטול או ההפעלה במערכות LandWisely ו/או מול צדדים שלישיים.
  11. אם ברצונך למחוק את המידע השמור עליך במאגרי המידע של החברה, אנא פנה לכתובת הבאה: info@landwisely.com
  12. ברצוננו להביא לידיעתך כי על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981, אתה זכאי (בעצמך, על ידי עורך דינך או על ידי אפוטרופוסך), לעיין במידע השמור עליך במאגר המידע. אם גילית שהמידע המוחזק עליך במאגר אינו נכון, מלא, ברור או מעודכן, תוכל לפנות לבעל המאגר בבקשה לתקן את המידע או למחוק אותו. לעניין זה יכולות הוראות חוק הגנת הפרטיות והתקנות שנקבעו מכוחו. שאלות בנושא ובקשות למחיקת מידע עליך ניתן לשלוח לכתובת info@landwisely.com

אבטחת הנתונים ו/או אובדן מידע

  1. החברה פועלת לאבטחת המידע באתר, לרבות המידע שהוזן למערכת על ידי המשתמשים והמידע הנוגע למשתמשים שהצטבר בשרתי האתר, אך אינה יכולה להבטיח כי לא תהיה חדירה בלתי חוקית למערכות האתר ללא רשותה שתביא לחשיפת המידע לגורמים בלתי מורשים ו/או לאובדן המידע.
  2. הינך מקבל עליך אפשרות זו של פריצה למידע או אובדנו, ולחברה או כל גורם הפועל מטעמה, לא יישאו באחריות כלשהי לכל נזק ישיר או עקיף, שיגרמו או העלולים להיגרם לך בשל כך.

זמינותם של שירותי האתר

  1. החברה אינה מתחייבת לזמינות רציפה של האתר ללא תקלות.
  2. כמו כן, החברה רשאית להפסיק את זמינות האתר, או חלק משירותיו, מעת לעת לצורכי תחזוקה וכן להשביתם לצמיתות.
  3. המשתמש אינו זכאי לכל פיצוי כספי או אחר בגין השבתת האתר או אי זמינות שירותיו.

תחולת הדין וסמכות השיפוט

  1. על השימוש באתר יחולו באופן בלעדי חוקי מדינת ישראל.
  2. הסמכות המשפטית הייחודית והבלעדית לגבי השימוש באתר ו/או תנאי השימוש נתונה לבתי המשפט בתל אביב-יפו.
עסקה מתחת למחיר שוק!

השלם/י הטופס לקבלת פרטים על העסקה

מתעניין/ת בפרטים נוספים על המתחם?

אנא מלא/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

איזה מתחם או קרקע תרצו לקנות?

אנא מלא/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

ספר/י על הקרקע שתרצו למכור

אנא מלא/י את הפרטים ונחזור אליך בהקדם

בעלי קרקע / משקיעים?

רוצים להיות מעודכנים בחדשות אחרונות על קרקעות לבחירתכם?

בעל/ת קרקע - הרשם/י להתראות על קרקעות שמעניינות אותך

השלם/י את הפרטים הבאים